Hi, ik ben Zoë
Als ontwerper creëer ik impact voor mensen en bedrijven door middel van strategie, analyse en ontwerp.
Ontdek via mijn portfolio hoe ik Design Thinking toepas om mijn activiteiten te structureren, waarbij ik gebruik maak van vaardigheden in Service- en Experience design, bedrijfsanalyse, Agile ontwikkeling en verandermanagement. Mijn doel is om mensen, processen, data, (innovatieve) technologie en IT-systemen te stroomlijnen om uitstekende service en ervaring te leveren aan zowel klanten als medewerkers.



...en dit is mijn reis als ontwerper

Mensen een toekomst laten ervaren waarin AI een grote en dominante rol speelt.

Je verplaatsen in de gebruiker en deze ervaring benutten om ontwerpoplossingen te verbeteren.

Design a solution for passengers to have a positive experience during the moment they hand-over their hold-luggage.

Een bestaand product analyseren en er een andere ervaring aan geven, met respect voor de bestaande context.

Een bestaand product analyseren en verbeteren van de productinteractie.

Een toekomstvisie tastbaar maken en bewijzen dat het kan, om een overtuigend verhaal te kunnen vertellen.

Providing insights and awareness of a growing community in flex-work locations

Kick-starten van een goede samenwerking tussen teams op verschillende locaties.
...en deze studieprojecten hebben mij gevormd
Het begrijpen van de drijfveren en emoties van gebruikers werd voor mij de sleutel tot het creëren van waardevolle gebruikerservaringen.
Tijdens de bachelor Industrieel Product Ontwerpen ontdekte ik mijn passie voor het creëren van technisch functionele, gebruiksvriendelijke producten. De minor Co-design Studio liet me inzien hoe belangrijk samenwerking met eindgebruikers is en verbreedde mijn blik naar het ontwerpen van niet alleen producten, maar ook services en gedragsveranderingen. De master Interaction Design inspireerde me om technologie te verweven in intuïtieve en betekenisvolle ontwerpen en klantreizen, terwijl de minor bij Strategic Product Design me leerde hoe ontwerp strategisch kan bijdragen aan zakelijke doelen en hoe de klantreis samenkomt met processen (service blueprints).
Deze unieke combinatie van mensgericht ontwerpen en strategisch denken heeft mijn interesse in het ontwerpen van holistische gebruikerservaringen verder versterkt.