

Versnellen van de GenAI-transformatie door het leveren van use cases met een sterke focus op de klanten en medewerkers
Bij VodafoneZiggo heb ik een human-centered werkwijze geïmplementeerd, inclusief gebruikersonderzoek, journey mapping en agile methoden. Ik beheerde de GenAI-ideatiefunnel, ondersteunde rapid prototyping en zorgde voor gestructureerde besluitvorming via een prioriteringsframework, wat de versnelling van GenAI-adoptie en waardevolle use cases mogelijk maakte.
Service Design
Creative Facilitation
Agile Development

Data-gedreven besluitvorming en verbeterde operationele efficiëntie door actiegerichte dashboards voor medewerkers
In mijn werk voor Schiphol heb ik een gestandaardiseerde, mensgerichte dashboard-oplossing ontwikkeld voor de procesteams van Aircraft, Passenger, Baggage en Landside. Ik creëerde een Proof of Concept (POC) voor het Aircraft-dashboard en ontwikkelde een Way of Working (WoW), waarmee ik bijdroeg aan een data-gedreven transformatie en een centraal KPI-framework.
User Experience Design
Agile Development
Organizational Change Management

UX Governance Transformation het integreren van human-centricity in de cycle van product ontwikkeling door het activeren van een UX afdeling.
Voor Saudie Telecome Company EBU heb ik de ontwerpvolwassenheid geanalyseerd en een op maat gemaakt UX-playbook ontwikkeld. Dit bevatte advies, richtlijnen, structuur en rolbeschrijvingen, een toolbox en een roadmap om de UX-afdeling te activeren. Het playbook biedt tools en strategieën om klantgerichtheid te vergroten en UX-praktijken effectief te implementeren, afgestemd op de strategische doelen.
User Experience Design
Organizational Change Management

Human-centered exploration aanpak voor het implementeren van AI & Process Automation om de klanten beter en sneller te bedienen en de medewerkers ervaring te verbeteren
​​Bij Satair introduceerde ik een mensgerichte werkwijze voor Intelligent Process Automation (IPA). Door design thinking en journey mapping optimaliseerde ik processen, automatiseerde repetitieve taken en verbeterde samenwerking tussen afdelingen. Dit resulteerde in een efficiëntere operatie, betere werknemerservaring, verhoogde klanttevredenheid en duurzame schaalbaarheid binnen de organisatie.
Service Design
Creative Facilitation

Herontwerp van de website en mobile applicatie voor het beheren van de pensioenen door medewerkers en members
Voor National Employment Savings Trust (NEST) Corporation ontwierp een gebruiksvriendelijke website en mobiele applicatie voor werknemers en werkgevers, gericht op het vereenvoudigen van complexe pensioenprocessen. Via gebruikersonderzoek, journey mapping en usabilitytests werden beslissingen gevalideerd. Samen met stakeholders creëerde ik klantreizen, wireframes en prototypes, afgestemd op gebruikersbehoeften, technische haalbaarheid en wettelijke verplichtingen, met minimale aanpassingskosten.
User Experience Design
Agile Development

Facailiteren van AI use case exploration workshops en begeleiden van AI design sprints
Binnenkort meer over dit project voor de Vlaamse Overheid
Creative Failitation

Dynamische Technologie Profielen voor een betere ervaring van medewerkers tijdens onboarding en het vervangen van hun hardware.
Bij Humana Inc. ontwikkelde ik een mensgerichte aanpak voor de implementatie van Dynamic Technology Profiles. Door service blueprinting en journey mapping verbeterde ik de onboarding- en hardwareprocessen. Dit resulteerde in een efficiëntere medewerkerservaring, beter afgestemde technologie en data-gestuurde besluitvorming via BI-dashboards, waardoor handmatige processen werden verminderd en workflows werden geoptimaliseerd.
Service Design

Data-gedreven besluitvorming door managers inzicht te geven in de conditie en veiligheid van het Nederlandse spoornetwerk.
Bij ProRail ontwikkelde ik een dashboard om onderhoud proactief te plannen. Door strategische data-analyse en een inzichtelijk dashboard konden managementlevels hun besluiten beter ondersteunen. Hierdoor zijn ze in staat om onderhoud effectiever te coördineren, de veiligheid op het spoor verhogen en vertragingen voor reizigers minimaliseren.
User Experience Design

Advies voor het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van de vastgoedbeheer applicaties
Binnenkort meer over dit project voor Centraal Bureau voor Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA)
User Experience Design
Afstudeer projecten

Service Design
Creative Facilitation
Product Ontwerpen

Product Ontwerpen
Creative Facilitation
Studie projecten
Enkele projecten die mij gevormd hebben

Mensen een toekomst laten ervaren waarin AI een grote en dominante rol speelt.

Je verplaatsen in de gebruiker en deze ervaring benutten om ontwerpoplossingen te verbeteren.

Design a solution for passengers to have a positive experience during the moment they hand-over their hold-luggage.

Een bestaand product analyseren en er een andere ervaring aan geven, met respect voor de bestaande context.

Een bestaand product analyseren en verbeteren van de productinteractie.

Een toekomstvisie tastbaar maken en bewijzen dat het kan, om een overtuigend verhaal te kunnen vertellen.

Providing insights and awareness of a growing community in flex-work locations

Kick-starten van een goede samenwerking tussen teams op verschillende locaties.